اس ام اس کوردی عاشقانه
 
دانشجـــــویان کامپیوتـــــر 91 دانشگاه آزاد پیــــرانشهـــر
دانشـــجویـــان رشتـــه کامپیوتــــر 91 پیرانـــشهـــر
یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, :: 12:41 ::  نويسنده : محمّـــــد خالـــــدی

رووت نابینم دەنگیشت نییە

نامە نانێرى نوکەشت نییە

نازانم مردووى یان شەبەکەت نییە

یان کاره‌با لێى داوى یان وەحدەت نییە

دڵم ئه‌كه‌م به‌ كاغه‌ز و خوێنم ئه‌كه‌م به‌ پێنوسم
له‌ نامه‌كه‌دا ئه‌نوسم خۆشم ده‌وێی هه‌موو كه‌سم



له‌چاوه‌م دێ فرمێسكی خه‌م
هه‌ناسه‌ی رووح و جه‌سته‌م
به‌ده‌ست خۆم نیه‌ بیرت ده‌كه‌م



خۆ من هێنده‌ ئاشنا نه‌بووم به‌خۆشی ئه‌م دونیا‌یه‌
     
به‌ڵام به‌ بینینی تۆ به‌هه‌شته‌ ئه‌م دونیایه‌



خۆری وه‌فات خۆرێكه‌ هه‌رگیز هاوشێوه‌ی نییه‌
هه‌ر كه‌س تر له‌یادت بكات وه‌فای بۆ خۆشی نییه‌


ئه‌گه‌ر خه‌م هات بۆم بنێره‌ به‌ خه‌ڵات
قه‌ینا بامن بمرم به‌س تۆ بگه‌ی به‌ ئاوات

دلوب دلوب خوینم ده خه ناوبینوسه كم تابنوسم بیرت ده كه م هه ناسه كه م

گەر دەمزانى گڕى عشقت ئەوەندە بەتێنە
دەمگۆتە دایکم ساوارى پێ بوکڵێنە

لە دەریاى ئیشقت مەلەم تیا دەکرد
بەڵام لەناکاو بۆقێک پەیدا بوو هەر بەپەلە رام کرد

تەقە تەقى دەرگایە.لەرێگا زۆر گەرمایە
مۆبایلەکەت بکەوە .سڵاوى منى تیایە

عشقت فڕنە منیش سەمونم
بشم سوتێنى هەرلێت مەمنونم

قەلەمى دەستم بەگوڵ دەفرۆشم
رۆژێک نەتبینم هەفتەک نەخۆشم




چاوت مه‌بره‌ ناوچاوم
              بافێری گریان نه‌بی   
دڵت مه‌كه‌ به‌میوانم
            باله‌ژیان بێزار نه‌بی



ئه‌و ئازیزەى دڵى لەلامە
بۆى دەنێرم سڵاو بەنامە
لەبیرى ناکەم تا لەژیان مامە


به یادكارى و هاوریه تیت هینده ئه سیرم*
نه ك به دورى به مردنیش ناجى له بیرم*


دلم دلته
دلت دلمه
به دل دلم دلتى دةوئ
دلت نةبئ دلم له لیدان دةوةستئ.


تۆهاتیه‌ ناڤ ژیا نا من
که‌سه‌ك نه‌ مال بیرا من
بۆ خۆشه‌ ۆیستیرین
که‌س ناڤ دڵیی من


بانگت ناكه‌م به‌ گوڵ، گوڵ له‌ئاستی تۆدا نییه‌
گه‌ر وه‌فام بۆ تۆ نه‌بێت وه‌فام بۆ خۆشم نییه‌



له‌ رووخساری من مه‌ڕوانه‌ من كه‌سێكی ده‌رده‌دارم
هه‌ر چوار وه‌رزی من پایزه‌ من هه‌میشه‌ بێ به‌هارم



     بێ تۆ وه‌رزی من هه‌میشه‌ گه‌ڵا رێزانه‌
گه‌ر تۆ برۆی به‌جێم بێڵی ژیان لای من خه‌زانه‌



             تۆ باشترین هاورێی منی ئازیز
نه‌كه‌ی برۆی به‌جێم بێڵی به‌هارم لێ بكه‌یته‌ پایز


درباره وبلاگ


بـــه وبلاگ دانشجــویـــان کامپیوتـــــر خوش آمدیــــد. شما عزیزان میتوانید عضو شویـــــد مطالب مهمتر و مفید برای کاربران بزارید.با تشکـّـــر
آخرین مطالب



خبرنامه وب سایت:






<-PollName->

<-PollItems->